Saturday, August 7, 2010

Baju kurung modern utk raya thn ni !!

Since kt tajuk entry kali ni pun da cukup lengkap menjelaskan apa yg sedang saya rasa skang, so xyahla saya explain panjang lebar. Memandangkan sangat xmungkinla utk saya mencari baju kurung di negara Indonesia ini, so saya memilih utk membeli secara online. Saya jugak telah meminta mak saya untuk membelikan utk saya satu kt sana..walaupun agak risau takut saiz tidak memenuhi cita rasa. Er..S atau XS yek?? Lantaklah. Asalkan cantik. Oh, nooo!!

Bli online pun sama jek kan. Still taktau saiz da kena or blom. So apa ada hal? Bli jek la..n enjoy d day. Tak sabar nak balik raya. Of course!! Raya tahun ni 100% in Malaysia even though puasa xdapat sebulan di sana. Woo..xpe..tahun depan confirm kt Msia, tapi as a house officer..dpatkah saya beraya tahun depan dengan sepuasnya?

Tidak perlu fikirkan lagi. Enjoy raya tahun ni dulu. Hey, puasa pun blom da pk nak raya? Stop, stop! Marilah kita bersama-sama memubarakkan Ramadhan tahun inih. Huuu~

2 comments:

Hafizatul Akmar Hussin said...

wah, beli kt blog mne? buh la link :p

AmniFarhana said...

baru survey survey.
lom jupe lagik..uhuhuhu

 

Blog Template by YummyLolly.com / Header Butterfly by Pixels + Ice Cream