Saturday, December 5, 2009

Assignments and Love

Skarang ni adalah musim assignments yang terrrrrrrlalu banyak. Da buat pun stil rasa cam banyak lagi. Em...and i rilli tired ngan kehidupan camni. Da bosan. Nak rest rest rest. Nak blk malaysia, enjoying my life there. Mengembalikan semula happiness yang dah mulai memuram nih. Ow, tiba2 teringat zaman2 ske menulis dlu. Even though macam x nampak cam enjoying sangat, tapi dari situ ada sebuah kebahagiaan yang tak dapat digambarkan. I miss tat day. Tp, rasanya da lama sangat saya tinggalkan zaman2 tuh. Ada la dalam 5-6 tahun. Smpai rasa kaku gler kalo tangan ni nak mula menulis lagi.

Saya x gembira ngan life skang. Biasanya, klo xhepy camni, i wish tat someone wil cheer me up. N i don't rilli care orang tu sape. Walaupun mgkn my bf wil b mad of me, but, so wut?!? You r not there when i rilli need u. So, don't blame of wut i've done. To someone, i'm sorry if i broke ur heart (which i wish i'm not). I understand wut u r feeling right nw. We've been discussing 'bout tis before. Thank u for being there when i rilli in need. I tried b4. Try untuk tidak membabitkan ko dalam kehidupan aku. Dan, aku 100% pasti yang ko pun perasan kalau aku cuma contact ko kalau aku tengah ada prob. Tp, ko tetap gak layan aku. Ko memang tak kesah ke atau sengaja buat2 tak kesah?

Adoiii.............rasa bersalah sangat kat ko. Apatah lagi ngan message ko send arituh. It's so sweet though. Tp, i don't rilli like it. Sbb aku taknak tambah problem lagi. Mmg mgkn pada ko menda tu simple jek, ala, sume menda pun ko anggap simple. Yela...masalah ko penah lebih berat lagi kan? Tp, fahamilah, aku ni plg takleh cope ngan problems. Aku cepat down. Tak macam ko. Sorry sangat2 klo aku kecikkan ati ko, tp ko mmg salah satu kawan aku yang paling aku sayang. Dan aku taknak ilang kawan cam ko. If u read tis, emm...tahlah. Aku cuma berharap ko sentiasa mendapat kemudahan dalam menjalani idup ni. Ameen..

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com / Header Butterfly by Pixels + Ice Cream